Kontakt telefoniczny
192 85 – kontakt dyżurny, bieżący (wyłącznie w dniu zdarzenia)
- zgłoszenia wypadków w autobusie, w tym wypadków zaistniałych podczas wsiadania lub wysiadania z autobusu,
- zgłoszenie niewłaściwej pracy kierowców,
- zgłoszenia innego rodzaju zdarzeń np. uszkodzenia lub zabrudzenia odzieży w pojeździe.
(Wskazane jest zapamiętanie jak największej liczby szczegółów związanych ze zdarzeniem. Dane te, takie jak: czas (godzina i minuta) zdarzenia, miejsce zdarzenia, numer rejestracyjny, numer taborowy lub numer linii, pozwolą na jednoznaczne zidentyfikowanie autobusu)
22 568 75 19 – zgłaszanie skarg, wniosków i pochwał (można je składać osobiście, drogą telefoniczną, mailową bądź za pośrednictwem poczty) (czynny w dni powszednie w godz. 7.00-15.00)
22 568 76 14 – zgłaszanie roszczeń odszkodowawczych (można je składać osobiście, drogą mailową bądź za pośrednictwem poczty) (czynny w dni powszednie w godz. 7.00-15.00)
22 663 30 87 – zgłoszenia wypadków i kolizji - tylko zdarzenia z przeszłości tzn. takie, które zaistniały co najmniej w dniu poprzednim od dnia zgłoszenia (czynny w dni powszednie w godz. 8.00-14.00).
Kontakt mailowy
Zgłaszanie skarg, wniosków i pochwał – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgłaszanie roszczeń odszkodowawczych – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres korespondencyjny
Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o. o.
Włościańska 52
01-710 Warszawa
Ważne informacje
Przed wysłaniem listu uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami składania skarg i wniosków.
- Wysyłany list (także ten wysyłany za pomocą poczty elektronicznej) powinien zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego.
- Odpowiedzi na skargi i wnioski spełniające powyższy wymóg będą udzielane w formie pisemnej. (art. 14 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego - tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
- Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego adresat może pozostawić bez rozpoznania (§ 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków -Dz. U. Nr 5, poz. 46).
- Pisma i e-maile zawierające treści obraźliwe pozostaną bez odpowiedzi.
Dane osobowe zbierane i przetwarzane są w celu rozpatrzenia skargi. Dane te nie są udostępniane innym podmiotom. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Wnioski o odszkodowanie
Aby wystąpić o odszkodowanie z tytułu wypadku poniesionego w związku z działalnością Spółki np. zdarzeniem w autobusie, osoba poszkodowana może osobiście lub listownie złożyć na piśmie wniosek skierowany do Miejskich Zakładów Autobusowych Sp. z o.o.
Pliki do pobrania: